Наталія Скрицька

Скрицька Наталія Василівна

Викладач кафедри суспільних наук та українознавства Буковинського державного медичного університету.

 

Народилась 17 грудня 1981 року в м. Калуш Івано-Франківської області.

В 1997 році закінчила Калуську ЗОШ №6.

1997-2000 рр. навчалася в Коломийському коледжі права і бізнесу, спеціальність „Правознавство”.

2001-2006 рр. – студентка філософсько-теологічного факультету ЧНУ ім. Ю.Федьковича, спеціальність „Філософія”.

2006-2008 рр. навчалася в Ужгородському національному університеті, кафедра романо-германської філології та здобула спеціальність „Філолога, викладача англійської мови та літератури”.

З 2010 року працюю викладачем на кафедрі суспільних наук та українознавства Буковинського державного медичного університету.

 

Курси, що читає:

Історія української культури для іноземних студентів, філософія, історія медицини.

 

Наукові та навчально-методичні роботи:

Здобувач кафедри філософії та права ВНЗ Дніпропетровського гірничого університету за спеціальністю 09.00.05 – історія філософії. Назва дисертаційної роботи: „Метафізичні ремінестенції категорій середньовічної філософії”.

В листопаді 2012 р. взяла участь у науково-практичній конференції: „Сучасне буття філософії: філософія в єдності культурно-історичного процесу” в місті Дніпропетровськ.

Квітень 2013 р. взяла участь в Міжнародній науковій конференції: „Культурологія в горизонті сталих і плинних ідентичностей",  м. Острог. Виступила з тезами: „Культурна ідентичність в контексті самовизначення”.

Опубліковано 3 статті по кандидатській дисертації у фахових виданнях: "Проблема сущого та сутності у філософії Фоми Аквінського", Науковий вісник ЧНУ, 2013 р.; "Проблема універсалій в середньовічній філософії. Реалізм та номіналізм", Науковий вісник ЧНУ, 2013 р.; "Метафізика і теологія Cередньовіччя: типи релігійно-філософських учень про Бога", Науковий вісник ДВНЗ, 2013р.

 

Коло наукових інтересів автора:

Класична і некласична логіка, метафізика та онтологія, історія філософії, філософія історії, феноменологія, структуралізм.  

 

Comments